Strona 3 z 4

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 09:50
autor: ave.crux
Yooreck pisze: 27 lis 2023, 09:39 Ja się pozbywałem tych startowych kart, więc nie traciłem pktów na koniec (startowe nie punktują), a jak zrobisz misję na 4 pkty nowego tracku, to dostajesz mocny bonus. Ostatecznie byłem drugi, więc nie wiem, czy to optymalna strategia, ale wydaje mi się, że to ma sens :D
Pozostałe opcje switcha to albo bierzesz coś słabego (1 zasób), albo pomagasz też komuś, więc wydaje się, że lepiej unikać.

Też byłem drugi, u nas wygrała frakcja z kaflem dnia/nocy zdobywając ponad 100pkt. W sumie 1 i 2 miejsce pobrało tylko kartę misji, a i tak najwięcej pkt na nowym torze zdobyła inna frakcja, zajmująca 3 lokatę. Niekiedy fakt, że się komuś pomoże może uratować ci strategię, ale z reguły staramy się używać kart gracza, który czuć, że jest na końcu stawki w walce o zwycięstwo.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 10:39
autor: XLR8
Ja tylko nadmienie, że ostatnie 4 partie wygrałem ja robiąc tylko raz hibernację. Zastanawiamy się czy to nie jest najlepsza strategia.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 10:40
autor: MowMiStefan
Yooreck pisze: 27 lis 2023, 09:12 1) switch dzięki misjom robi więcej i przez to jest ciekawszy (w podstawce był mało znaczący)
A ja nie jestem przekonany. Switch to prosta kalkulacja "co mi więcej da" / "co się bardziej opłaca". Żeby dostać punkty z Wyprawy, musisz ponieść koszt alternatywnego wykorzystania switcha (i koszt odrzucenia karty akcji z obszaru aktywnego!), gdzie kosztem alternatywnym jest wykonanie akcji przeciwnika (której to akcji kosztem alternatywnym jest zwolnienie mu slotu na kartę :)).

Większe dla funkcji switcha znaczenia ma maszyna pozwalająca na jego "odświeżenie" - daje potencjalnie 2 akcje switcha na rundę :) I to akutat z wyprawą w ostatniej rundzie potrafi zmienić punktację. Albo wcześnie pozwala szybko dostać karty Jokerów - które imo. są dużo mocniejsze.

Tak czy inaczej - o samej grze (z dodatkiem) - to jest niezwykle ciekawe - ona w ogóle nie powinna mi się podobać. Ikonografia jest nieintuicyjna, instrukcja jest "poszarpana" (np. opis akcji na str 6, opis akcji darmowych 4 strony dalej). Zasady są mało eleganckie (np. Jeziora to nie są zbiorniki wodne hahahaha). Pełna ściąga akcji i zasad (nie licząc ikon) to jedna strona A5 i wszystko załatwia - prosi się o takie podsumowanie na okładce instrukcji. No ale zostaje BGG.

Wpisanie w temat jest o kant d* rozbić - w ogóle nie jestem w stanie go odczuć - o co chodzi? Jakie zlodowacenie, bo ekstensywna gospodarka, a co to za relikty wbite w glebę, co to za jeziora, wszystko to jest upychane trochę na siłę. Bardzo się cieszę, że kupiłem grę ze zbiórki Nidhoga, bo była po taniości....

...tzn cieszyłem się, bo... bo jak już zaczynasz grać i nie myślisz o tym temacie z d*, to... gra się bardzo dobrze... jest sporo kombinowania i trochę mózgotrzepania - nie jest to bardzo skomplikowane i raczej niewiele decyzji ma strategiczny wymiar (no poza tym, że oczywiscie starasz się iść pod swoją kartę punktacji), ale jednak wymaga ciekawych wyborów i patrzenia na ręce innym graczom - czasem mogą Ci podebrać to, co Ty masz w planach - więc czy warto je odsłaniać? Co jeśli przeciwnik, który niby nie może Ci zagrozić podebraniem miejsca, trzyma w Skrzynkach ukryte 2 Jedzenia i ma upgrade na +2 Range i maszynę - i nagle z drugiego końca mapy wskakuje Ci z Budynkiem/Osadnikiem na Twoją odkrytą płytkę zgarniajac super proximity-bonus.

Gra się na prawdę dobrze. Na papierze - takie sobie nie wiadomo co, ale w rozgrywce - bardzo przyjemnie.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 11:27
autor: Yooreck
XLR8 pisze: 27 lis 2023, 10:39 Ja tylko nadmienie, że ostatnie 4 partie wygrałem ja robiąc tylko raz hibernację. Zastanawiamy się czy to nie jest najlepsza strategia.
A to ciekawe, bo ja miałem wrażenie, że ja robię za mało hibernacji ;) co robisz, żeby nie brakowało Ci slotów na karty?

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 12:54
autor: XLR8
Yooreck pisze: 27 lis 2023, 11:27
XLR8 pisze: 27 lis 2023, 10:39 Ja tylko nadmienie, że ostatnie 4 partie wygrałem ja robiąc tylko raz hibernację. Zastanawiamy się czy to nie jest najlepsza strategia.
A to ciekawe, bo ja miałem wrażenie, że ja robię za mało hibernacji ;) co robisz, żeby nie brakowało Ci slotów na karty?
Maszyny do zrzucania i wrzucam asapem mocną kartę żeby ktoś mi zrzucił switchem. Hibernacja to praktycznie runda w plecy więc bronię się przed nią rękami i nogami. Jak na razie z dobrym rezultatem. Boję się, że od następnej partii nikt już mi nie zrzuci kart switchem. 😥

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 27 lis 2023, 13:25
autor: drzewko
XLR8 pisze: 27 lis 2023, 12:54
Yooreck pisze: 27 lis 2023, 11:27
XLR8 pisze: 27 lis 2023, 10:39 Ja tylko nadmienie, że ostatnie 4 partie wygrałem ja robiąc tylko raz hibernację. Zastanawiamy się czy to nie jest najlepsza strategia.
A to ciekawe, bo ja miałem wrażenie, że ja robię za mało hibernacji ;) co robisz, żeby nie brakowało Ci slotów na karty?
Maszyny do zrzucania i wrzucam asapem mocną kartę żeby ktoś mi zrzucił switchem. Hibernacja to praktycznie runda w plecy więc bronię się przed nią rękami i nogami. Jak na razie z dobrym rezultatem. Boję się, że od następnej partii nikt już mi nie zrzuci kart switchem. 😥
U mnie podobnie, na razie 2 gry za mną, w obu tylko się raz hibernowałem i obie wygrałem (w obu gralem piratem z sokołem).
Również będę to testował.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 09 gru 2023, 08:54
autor: ave.crux
Rebel, dzięki za to, że rewers karty pomocy ma punktacje.
Wczoraj 1 partia w polską wersję. 102-93 kolejno 2 i 1 hibernacja.
Obrazek

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 09 gru 2023, 11:06
autor: SetkiofRaptors
Ja już rozpakowałem grę i wykonanie jest ok. To co mnie wkurza to że przez te głupią psuedokampanie będę miał teraz 4 zasady na jakichś luźnych kartach, zamiast w instrukcji. Jak już się tak uparli to mogli to zrobić na wklejanych do instrukcji naklejkach.

Poza tym ja zdecydowałem się rozpakować te kampanie od razu, i bez spojlerów: po zobaczeniu zawartoscu nie żałuję. Pomysl dla mnie zupełnie nietrafiony, wklejony na siłę.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 09 gru 2023, 12:53
autor: ave.crux
SetkiofRaptors pisze: 09 gru 2023, 11:06 Poza tym ja zdecydowałem się rozpakować te kampanie od razu, i bez spojlerów: po zobaczeniu zawartoscu nie żałuję. Pomysl dla mnie zupełnie nietrafiony, wklejony na siłę.
to samo, zwłaszcza te historie są mega nudne.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 11:26
autor: SetkiofRaptors
W jakiejś recenzji obiło mi się o uszy, że z uwagi na nierówny charakter kart punktacji (tych z artefaktami) był przez autorów proponowany wariant z jednym celem publicznym. Czy dobrze to rozumiem, że po prostu wykładamy jeden cel na środek? I tyle? Czy ktoś odczuwa problem kombienia się celów z dużych lokacji z tymi tajnymi kartami i warto testować ten wariant?

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 11:30
autor: sowacz
SetkiofRaptors pisze: 12 gru 2023, 11:26 W jakiejś recenzji obiło mi się o uszy, że z uwagi na nierówny charakter kart punktacji (tych z artefaktami) był przez autorów proponowany wariant z jednym celem publicznym. Czy dobrze to rozumiem, że po prostu wykładamy jeden cel na środek? I tyle? Czy ktoś odczuwa problem kombienia się celów z dużych lokacji z tymi tajnymi kartami i warto testować ten wariant?
W dodatku w instrukcji pojawia się ten wariant oficjalnie. Jest tam opisany jako rekomendowany przez autorów. Samemu z nim nie grałem, ukryte cele nam nigdy nie przeszkadzały w rozgrywce.

Kod: Zaznacz cały

RECOMMENDED ARTIFACT CARD VARIANT

If you want to reduce the unpredictability from scoring secret artifact cards, instead of dealing individual
artifact cards to players in step 7 of player setup, place one faceup artifact card above the artifact tiles on the
game board. At the end of the game, all players score points for their artifacts according to the categories on
this card.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 11:41
autor: ave.crux
SetkiofRaptors pisze: 12 gru 2023, 11:26 W jakiejś recenzji obiło mi się o uszy, że z uwagi na nierówny charakter kart punktacji (tych z artefaktami) był przez autorów proponowany wariant z jednym celem publicznym.
Jest taki wariant, ogólnie są 3 różne warianty:
-Jeden cel dla wszystkich
-Każdy otrzymuje 1 losową kartę tajnego celu
-Każdy otrzymuje 2 karty celu i wybiera z nich jedną
SetkiofRaptors pisze: 12 gru 2023, 11:26 Czy dobrze to rozumiem, że po prostu wykładamy jeden cel na środek? I tyle?
Tak.
SetkiofRaptors pisze: 12 gru 2023, 11:26 Czy ktoś odczuwa problem kombienia się celów z dużych lokacji z tymi tajnymi kartami i warto testować ten wariant?
Sprawdzić zawsze warto, my gramy w wariancie, że każdy otrzymuje po 2 karty i z nich wybiera jedną. W tym przypadku zawsze jest coś sensownego do znalezienia, ale same karty celów raczej służą do tego aby rozstrzygnąć kto wygrał grę, bo z tego co zaobserwowałem to punkty, które uzbieramy z torów maszyn lub dużych lokacji są podobne co punkty za zdobyte cele. Ostatnio zdarzyło się, że przeciwniczka miała 24 punkty za jeden z celów, a ja 12, ale to, że ja odblokowałem punktowanie za zielone karty to dostałem za nie kolejne 14 punktów i wyszedłem na plus mimo tego, że jej się lepiej ten cel kombił.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 12:27
autor: Seraphic_Seal
ave.crux pisze: 12 gru 2023, 11:41 Sprawdzić zawsze warto, my gramy w wariancie, że każdy otrzymuje po 2 karty i z nich wybiera jedną. W tym przypadku zawsze jest coś sensownego do znalezienia
A w którym momencie gry wybieracie jedną z dwóch? Na samym początku (wtedy się to jakoś bardzo od wylosowania jednej różnić chyba nie będzie) czy kiedy?

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 12:46
autor: ave.crux
Seraphic_Seal pisze: 12 gru 2023, 12:27 A w którym momencie gry wybieracie jedną z dwóch? Na samym początku (wtedy się to jakoś bardzo od wylosowania jednej różnić chyba nie będzie) czy kiedy?
Na początku, w czasie przygotowania rozgrywki, po rozłożeniu planszy i wszystkich komponentów.

Obrazek

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 12:58
autor: autopaga
Obowiązkowo wariant z jedną wspólną kartą. W innym przypadku może się komuś skombować frakcja + duży kafel lokacji + artefakty i jest pozamiatane.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 13:56
autor: SetkiofRaptors
O, jednak jest pewien rozstrzał w opiniach.

Słyszałem jeszcze o wariancie draftowania kart celów podczas draftowania kart startowych, a więc tego wariantu z "kampani". Tylko nie do końca wiem, jak ma to poprawić sytuacje, bo jak ktoś dostanie na rękę cel idealnie pod swoją frakcję, to po prostu se go weźmie. Dochodzi hate-drafting celu, żeby komuś go nie przekazać, ale też muszą się gwiazdy odpowiednio ułożyć.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 17:28
autor: kamilpr
autopaga pisze: 12 gru 2023, 12:58 Obowiązkowo wariant z jedną wspólną kartą. W innym przypadku może się komuś skombować frakcja + duży kafel lokacji + artefakty i jest pozamiatane.
Ale jak jest jeden wspólny to i tak może się komuś skombic lepiej a komuś gorzej ?

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 12 gru 2023, 18:18
autor: autopaga
Tak ale wtedy kombią się 2 z 3 każdemu, a tylko jednemu 3 z 3. Lepsze to niż 3 z 3 dla jednego i 1 z 3 dla pozostałych. Przy 2 z 3 większa szansa że inni gracze pozabierają czaszki w tym kolorze temu co ma największe kombo.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 13 gru 2023, 17:04
autor: MowMiStefan
Grałem wczoraj kolejną partię w 4 os w tym 2 nowe - jedna oglądała filmik/rozgrywkę, druga usłyszała zasady przed 1 turą. Ta druga nowa osoba wygrała - co ciekawe w trakcie rozgrywki porównała Revive do Gaia Project - a GP to jej ulubiona gra ever (80+ partii).
W sumie po tym komentarzu jakieś podobieństwa widzę. Jest zasięg, na polach coś sie stawia, punktuje się za jakieś czynnosci / osiągniecia.

Ale to tak "przy okazji" mój komentarz.

Mam za sobą już każdy wariant partii - 2/3 i 4 osobowe. Gram z dodatkiem, ale jak narazie nie użyliśmy ani razu Jezior (które, co trzeba pamiętać nie są zbiornikami wodnymi!!!). W sumie mam już rozegrane 8 partii oraz 4 gry solo: w tym 1 gra wg trybu solo i 3 gry na dwie ręce.

Niesamowite jest to, że ta gra w ogóle nie powinna mi się podobać. Ma z dupy przyklejony temat, instrukcja jest toporna, ikonografia dobija. Ale okazuje się, że jest to mój hit roku (choć Voidfall i Dead Reckoning wciąż walczą - ale w DR w sumie nie mam jeszcze zbyt wielu gier). Strasznie wciąga. I w sumie uważam, że dobrze chodzi na każdą ilość graczy. Jedyny powód dla którego ciut lepiej na większą ilość to rotacja rynków: Maszyn, Modułów i Kart - ale... dzięki zasadom rotacji maszyn z dodatku (wybierz 1, odrzuć drugi, dobierz 2 z puli) i dla 2 coś się zmienia.

Sporo zarzutów jest do ukrytych kart punktacji - w sumie bo ja wiem - ja rozumiem zarzut, że zbieżność karty i dużej Lokalizacji może dawać boost punktowy.. ale w naszych rozgrywkach nie odczuliśmy tego jeszcze. Prawda jest jednak taka, że pewnie nie do końca mamy jeszcze opracowaną strategię - pokazuje to dodatek:
  • Jezior nie włączyliśmy jeszcze do gry.
  • Podróże włączyliśmy, ale ani razu nikt jeszcze ich nie rozegrał - problem jest taki, ze przy końcu gry artefakty znikają super szybko - więc nikogo nie stać na akcje switcha - szkoda tej akcji
  • Nowe maszyny i moduły - sprawdzają się super. Szczególnie te "wybuchające", które pozwalają zresetować zagrane karty do kapsuł hibernacyjnych, co albo czyści sloty albo daje pełną rękę po hibernacji.
  • Karty Sophoz - włączyliśmy i jest duża walka o punkty na tym torze... i zaczynam mieć wrażenie, że bez Jezior koszt alternatywny używania punktów zwykłych 2:1 jest zbyt duży - na podstawowywm tracku są Skrzynki, które wg mnie dają niesamowity boost do akcji kombo - możliwość "zachomikowania" 2-3 skrzynek i użycia ich w momencie jak wypadną dobre płytki jest nieoceniona. Tak wystawiłem duży budynek przez pół mapy na bonusie 3x Zółty (więc 6 kroków) i jezioro. Niemniej wracając do kart - niektóre są znakomite, ale inne... pospolite. Czasem dobierając nawet 2 można "nie trafić". Myślimi o tym, żeby jedna była odkryta, a druga losowa. A może nawet obie odkryć?
  • Dodatkowy tor punktacji - troche to połączone z Sophoz - ale... darmowa technologia na płytkę dużej Lokalizacji za 8 punktów na torze to rzeźnia - tzn w szczególnosci, gdy komuś podejdzie karta/maszyna/moduł dający punkty z tego toru i wysforuje sie do przodu bez kosztu alternatywnego wymiany 2:1 zwykłych punktów, to moim zdaniem ma zwycięstwo na wyciągniecie ręki - szybka przewaga w odblokowania drogiej technologii + 2 karty Sophoz mogą dać bardzo duży boost w akcjach.
Pointa powyższych: na chwilę obecną nie czuję, żeby dodatek był niezbędny, choć doceniam nowe maszyny i moduły.

To co mnie natomiast trochę irytuje to Przełącznik. Po pierwsze mam wrażenie, że nie zawsze gracze patrzą CO TAK NAPRAWDĘ odblokują przeciwnikowi. No krew mnie zalała, kiedy Gracz 1 potrzebował 2 Jedzenia i odblokował Graczowi 2 karte ze slotem pod którą były 2 moduły. Gracz 2 zagrał w nią kolejną trigerując 4 efekty: nowo zagranej karty, zeslotowanej karty ze slotem i dwóch modułów - wszystko było żółte lub złamane z żółtym.
Drugi problem ze switchem - mam wrażenie, ze potrafi wymusić komuś hibernację (pierwszą). Tak miałem w ostatniej grze: gracze 1, 2 i 3 poswitchowali sie wzajemnie - mi nikt slotu nie wyczyścił, nie miałem gdzie zagrać karty. Jasne - moja wina, ale w pierwszej rundzie ponowne otwarcie slotu jest moim zdaniem niesamowicie silne.

Swoja drogą nie wiem jak wam udaje się wygrać z jedną hibernacją. Jestem w stanie skończyć grę z dobrymi punktami (vs moim przeciwnicy, niekoniecznie vs wasze wyniki) po drugiej, ale po pierwszej jeszcze mi się nie udało - nie ważne w ile osób gramy.

To takie moje 3-po-3 o grze która niespodziewanie trafiła do mojego Top 3 Gier (z zastrzeżeniem, ze w tym Top 3 oprócz niej można tam znaleźć jeszcze jakieś 15 innych gier).

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 14 gru 2023, 23:15
autor: SetkiofRaptors
MowMiStefan pisze: 13 gru 2023, 17:04
To co mnie natomiast trochę irytuje to Przełącznik. Po pierwsze mam wrażenie, że nie zawsze gracze patrzą CO TAK NAPRAWDĘ odblokują przeciwnikowi. No krew mnie zalała, kiedy Gracz 1 potrzebował 2 Jedzenia i odblokował Graczowi 2 karte ze slotem pod którą były 2 moduły. Gracz 2 zagrał w nią kolejną trigerując 4 efekty: nowo zagranej karty, zeslotowanej karty ze slotem i dwóch modułów - wszystko było żółte lub złamane z żółtym.
Drugi problem ze switchem - mam wrażenie, ze potrafi wymusić komuś hibernację (pierwszą). Tak miałem w ostatniej grze: gracze 1, 2 i 3 poswitchowali sie wzajemnie - mi nikt slotu nie wyczyścił, nie miałem gdzie zagrać karty. Jasne - moja wina, ale w pierwszej rundzie ponowne otwarcie slotu jest moim zdaniem niesamowicie silne.
Jestem dopiero po dwóch grach, ale ogólnie z tymi uwagami do przełącznika się nie zgadzam. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ten element gry. Ogólnie nie okłamujmy się: to jest akcja zapchaj dziura, albo akcja ostatniego ratunku. Wiele gier takowe posiada, to ważne z wielu względów, szczególnie z myślą np o młodszych czy słabszych graczach.

Dla mnie ciekawe jest jak fajnie pogłębić można taka zapchaj dziurę jak się ją porządnie zintegruje z resztą gry.

Obie wady które wymieniłeś to imho zalety. Tak, gracze powinni zwracać uwagę kiedy i co odblokowują przeciwnikowi. To zaleta tego systemu że liczy się w nim mocno timing. Są momenty gdy można go użyć niemal "za darmo" np gdy przeciwnik nie ma już kart.masz pretensje o to że gra pozwala na błędy a to przecież kwintesencja grania w gry! W tej grze i tak jest tylko odrobina interakcji. Druga rzecz o której mówiłeś już bardziej boli, owszem, ale obstawiam że z każdą gra ludzie będą rozumieli bardziej jak ogromnego boosta daje taki switch w pierwszej rundzie. Przecież można użyć switcha by wziąć 1 zasob i imho to często lepsza opcja niż te dwa ale potężna pomóc przeciwnikowi.

Podsumowując, przycisk jest super bo to prosta akcja zapchaj dziura która jednak wprowadza niesamowicie dużo elementów: timing, lekka dyplomacje, pozytywną interakcje, podkuszanie (dam mocna kartę, ktoś mi może scjagnie), grę psychologiczną (dam te mocna kartę w gniazdo bez modułów to mi odblokuja predzej) etc etc

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 15 gru 2023, 21:03
autor: yadyam
Mój egzemplarz gry posiadał jedynie 24 kafle terenu, zamiast 25. Wypraska miała dziurę w odpowiednim miejscu, a kafel luzem w pudełku nie latał.
Czy ktoś mógłby policzyć ile jest tych kafli z podziałem na wartości na rewersie? Muszę jakoś dojść do tego, którego mi brakuje.
Mam 7x1, 7x2, 7x4 i 3x5
Dzięki za pomoc

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 19 gru 2023, 23:52
autor: kamilpr
Możecie wytłumaczyć jak to możliwe ze hibernacje robiliście tylko 1 raz ? Skad macie karty do zagrywania, skąd macie puste gniazda. Co prawda jestem po 1 grze ale wydaje mi się to wręcz niemożliwe.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 20 gru 2023, 07:27
autor: Seraphic_Seal
kamilpr pisze: 19 gru 2023, 23:52 Możecie wytłumaczyć jak to możliwe ze hibernacje robiliście tylko 1 raz ? Skad macie karty do zagrywania, skąd macie puste gniazda. Co prawda jestem po 1 grze ale wydaje mi się to wręcz niemożliwe.
Może inni gracze często używali przełącznika, który odblokowuje gniazda. W kampanii dochodzą
Spoiler:
. Może zbudowali sobie jakiś taki silniczek, że mieli fajne zniżki na akcje? Albo tak dobrali moduły, że zagrywając jedną kartę zdobywali tonę zasobów, którymi potem napędzali kilka akcji.

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 20 gru 2023, 08:00
autor: kamilpr
Ale tak na prawdę 1 runda kończy się po paru ruchach. Nie wiem jak można ciągnąć 2 rundę tak długo. Musze jeszcze trochę poćwiczyć

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

: 20 gru 2023, 08:12
autor: ave.crux
kamilpr pisze: 19 gru 2023, 23:52 Możecie wytłumaczyć jak to możliwe ze hibernacje robiliście tylko 1 raz ? Skad macie karty do zagrywania, skąd macie puste gniazda. Co prawda jestem po 1 grze ale wydaje mi się to wręcz niemożliwe.
Moja kobieta w swojej drugiej grze zagrała na 1 hibernację i zdobyła 93 punkty w rozgrywce 2 osobowej. Miała maszyny do usuwania kart/dobierania ze stosu kart odrzuconych/skrzynki pozwalały ściągać jej pioruny z maszyn i miała kartę, która po zagraniu czyściła jej 2 sloty na planszetce. Ja wygrałem, na dwóch hibernacjach.